Måndag igen.

Under veckan klipptes det klor. Det slutade med att Leia somnade innan jag var klar. Gott betyg? Hoppas på det.. Inte lätt veta om jag klippte nog,men provar mig fram är så rädd göra illa henne.
Just nu är ivf pälsen ett enda rufs. Hinner knappt kamma så har vi varit ut och rastat och lekt så är det samma sak igen. Allt utom benen går utan problem, men just benen verkar vara kittliga. *s*  Kämpar på..

Idag har vi varit ute och tränat koppel, annars har det mest blivit inneträning. Är kul att se att det går bättre och bättre, men är långt kvar innan vi kan ta långprommisarna jag längtar efter. Idag gick vi fram och tillbaka på gården med lite bråk. Men det gick.. Lilla hjärtat verkar måsta smaka på allt ute, vilket har lett till att hon fått kräkas både igår och idag. Inte mycket men inte kul. Hur ska man få henne att låta bli att äta torkat gräs, löv m.m?




Veckan har verkligen gått fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0