Liten är stor..



Inte länge sen hon var mini och vi bråkade varje dag. Nu löper stora tjejen och lyder så jag knappt kan tro det själv. Ingen dag är den andra lik, och jag älskar att ha hund.. Alla sa att man blir så låst med hund, att jag skulle ångra mig. Men tji fick ni.. :p Skulle inte vilja vara utan henne..

Min dag blev inte som jag tänkt, var en klantskalle och ramlade och skalade av skinnet på ett finger+ nagel, och skadade ett annat finger lindrigare så de är blåa och det blev ett besök på akuten ikväll. Och de som känner mig vet att jag inte åker till akuten i onödan. *suck* Ofrivilligt ledig ett tag från jobbet nu alltså... Men allt är inte negativt, fick besked om att vi kommit in på lydnadskurs 2 i april.. *längta*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken lite minileia! :) Vad söt hon är!

2011-05-04 @ 17:08:11
URL: http://skrutt1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0